Generalforsamling

Generalforsamling 2024

Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2024 i

Slaglosia - Slagelses Historiske Forening

Onsdag den 20. marts 2024 kl. 19.00 på Slagelse Bibliotek, Stenstuegade, lokale 2.

Dagsorden:

1. Valg af stemmetællere
  2. Valg af dirigent
  3. Formandens beretning om foreningens virke
  4. Generalforsamlingens drøftelse af og spørgsmål til formandens beretning
  5. Regnskabsaflæggelse v. kassereren og de valgte revisorer samt spørgsmål hertil
  6. Behandling af indkomne forslag herunder bestyrelsens forslag om ændrede vedtægter
  7. Godkendelse af budget, herunder fastsættelse af kontingent for det kommende år
  8. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter

På valg som bestyrelsesmedlemmer er:

Hans Peter Hansen         for 2 år, modtager genvalg

Solveig Herthoni Hansen for 2 år, modtager genvalg

Katja Gross                    for 2 år, modtager genvalg

Kirsten Werner Hansen   for 2 år, modtager genvalg

På valg som suppleanter er Carsten Egø Nielsen og Torben Hansen

9. Valg af en revisor og en revisorsuppleant

På valg som revisorer er Lars Rynord. På valg som revisorsuppleant er Jørgen Rasmussen

10.Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden Peter Kristensen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen (e-mail: info@slaglosia.dk, tlf. 26 15 57 43)

Efter generalforsamling holder Katja Groos et indlæg om ”mulatkassen” (blandingsbørn fra Guldkysten).

Det er en forudsætning for at kunne deltage og stemme på generalforsamlingen, at man har betalt kontingent for 2024. Kontingent kan betales på gironr. 2328437 (kode +01) eller på MobilePay 0950BE.

Før generalforsamlingen er der fællesspisning med smørrebrød på foreningens regning. Spisningen starter kl. 19.00. Tilmelding til spisning skal være os i hænde senest søndag den 17. marts 2024 kl. 20.00 på e-mail info@slaglosia.dk. Det er ikke muligt at deltage i spisningen før generalforsamling uden tilmelding.